czwartek, 21 sierpnia 2008

K-T-M

Cześć wszystkim. Zakończyłem przepisowy czas pracy.Teraz poczekam na weryfikacje zerkając czasami czy nie wchodzą nowe pozycje w net.
Wczoraj byłem na dworze ale przyznam że nudziłem się trochę w swoim własnym towarzystwie. Jechać gdzieś dalej też mi się nie chciało więc stałem w ustronnym miejscu bezskutecznie czekając aż wyjdzie słoneczko. Na koniec dołączyła do mnie kuzynka Martusia poinformowana przez kogoś o miejscu mojego postoju.
Wczoraj miałem rację co do schodów. Są w jakiejś przebudowie choć nie wiem w jakim kierunku będzie szedł remont- czy tylko renowacja schodów dla sąsiadów czy może jakieś przygotowania do podjazdu. Skłaniam się jednak do tej pierwszej opcji bo chyba cokolwiek wiedziałbym gdyby administracja ruszyła dla mnie. Poczekamy zobaczymy. Nie wiem w jakim stanie dziś jest wyjście ale możliwe że zatrzyma mnie to w domu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz