piątek, 15 maja 2009

WEEKEND

Weekend!!! Troszkę nie mogłem się już doczekać… pewnie jak wszyscy : ) Nim jednak oddam się nastrojowi wolnych dni ponarzekam troszkę. W pracy poszło nędznie i przyznam iż jest w tym odrobinka mojej winy. Chciałem postawić na swoim i po konsultacjach z pomocą merytoryczną wyszło że mam rację ale już weryfikacja przyznać jej nie chciała. Nic to… raz na wozie raz pod wozem…
Dzień nie był szczególnie udany ale życzyłbym sobie aby zakończył się tak jak zaczął się poranek. Śmialiśmy się z Monią do łez poruszając pewien temat. Zjedliśmy śniadanko w łóżku i w zasadzie po tym zaczęła się już ta mniej wesoła proza życia. Przygotowania do pracy itp. Teraz już czas wolny!!! Życzę wszystkim miłego i wesołego wypoczynku. Jeśli zdołam to odezwę się jutro. Papatki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz