wtorek, 15 czerwca 2010

Witam. Na forum wspominałem a na blogu zrobię to dopiero dziś. Jutro w Warszawie będzie grał kwiat trasz metalu. Największym kąskiem będzie oczywiście Metalica i tak się składa, że Monia spełniła moje marzenie i kupiła mi bilet na urodziny (które oczywiście są w sierpniu) abym mógł zobaczyć i posłuchać na żywo. Bilety dla wózkowiczów są o połowę tańsze na szczęście. Oczywiście na koncert ruszam sam, bo dla Moni ta muzyka nie jest zbyt miła. Jeszcze nie wiem jak sam sobie dam radę na terenie gdzie organizowany koncert, ale chyba nie będzie zbyt trudno. Kurcze do dziś pamiętam koncert Woodstok który przypadał tuż po moim wypadku gdzie między innymi grała Metalica. Mówiłem sobie że chciałbym zobaczyć to na żywo ale nie myślałem że się ziści :) Opowiem Wam jak było niebawem. paaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz