niedziela, 12 września 2010

Dziś teoria staje się praktyką!!
Kiedy uległem wypadkowi komórki macierzyste były raczej fantastyką- teoretyczną przyszłością i nadzieją dla następnych pokoleń. Minęły lata w ciągu których teoria weszła do praktycznych działań. Doniesienia o badaniach na ludziach pojawiają się co rusz a operacje tego typu choć w początkowych fazach stały się faktem. Istnieją trudności także moralne lecz badania idą w różnych kierunkach więc myślę że i to pokonamy. Już dziś gdyby było mnie stać mógłbym przejść terapię która mogłaby poprawić mój stan. Nie myślę już w kategoriach fantastyki a raczej bliższej przyszłości do której chcę przygotować się także finansowo. Może to zbyt śmiałe marzenie? Mam nadzieje że nie więc postanowiłem iż 1% z pit już dziś odkładam na moje "nowe nogi" i może Wasza pomoc zaprocentuje niebawem w tej kwestii... Wiem ze wśród naszych przyjaciół jest wielu którzy cieszyli by się tak samo jak my gdybym stanął nogach.
Marzenia się spełniają- wiem to bo jedno z nich choć w to nie wierzyłem jest ze mną na dobre i złe!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz