czwartek, 7 lipca 2011

Witam jeszcze przed wyjazdem tematem ciut innym od zwyczajnego życia. Nie chciałbym wyjść na nawiedzonego entuzjastę rodem z archiwum x ale myślę sobie, iż jest coś prawdy w tym temacie. NOL-UFO jakby ich nie zwał są obiektami zbudowanymi przez istoty myślące czy też po prostu stworzone przez naturę jako zjawiska fizyczne lub odłamki skalne z innych światów niż nasz układ słoneczny? Nie potrafię tego odpowiedz choć przyznam, że nie wierzę aby wśród miliardów gwiazd tylko nasza ziemia zrodziła istoty żywe, myślące lub choćby różnorodny w rośliny świat.
Niech nikt nie pomyśli, iż jestem szaleńcem ale sam kiedyś byłem świadkiem dziwnego Zjawiska. Nazywam je zjawiskiem bo słowo Ufo mogłoby ustawić mnie w szeregu osób które słucha się z ironicznym kiwaniem głowy :)Dlaczego o tym mówię? Natknąłem się dziś na taki filmik. Jak myślicie cóż to za zjawisko? Kometa? hmm tylko co się z nią dzieje na samym końcu filmu? Dla mnie fajna ciekawostka a dla Was?

2 komentarze:

  1. zmień dilera albo bierz połowę ;) a filmik jest od ruskich a tam wszystko jest możliwe ;)

    OdpowiedzUsuń