czwartek, 2 lutego 2012

A wiosna już tuż tuż!!

A wiosna już tuż tuż!! Niech to przesłanie ogrzewa nasze myśli przez następnych kilkanaście dni gdy słupek rtęci oddala się plusowej skali termometru. Niestety z tego samego powodu będę musiał zrezygnować z jazdy wózkiem po parkingu :( Musiałbym ubrać się na cebulę to raczej ogranicza jezdne warunki.
Honey zarzucił mi, że od tygodnia nie pisałem nic na blogu... buuuu możne nie pisałem dużo i szczególnie ambitnie ale pisałem!! Troszkę moją blogową "płodność" hamuje sumienność w ćwiczeniach. Niestety zajmują mi one trzy godziny każdego popołudnia o ile nie dłużej. Dobra :) mniejsza z tym tylko czasem i Wy dopiszcie jakiś dopingujący komentarz. Wstawiłem kilka nowych fotek w galerie na www.tomekosobka.pl i w wolnej chwili jeszcze uzupełnię materiał jpg więc odwiedzajcie czasem i to miejsce. Miłej nocy zmykam już odpocząć paaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz