piątek, 19 października 2012

Pokarało mnie…



Pokarało mnie…
Jesień to dla mnie czas, w którym rozpędzam organizm do bardziej intensywnych ćwiczeń. Niestety już we wrześniu zatrzymało mnie zapalenie tkanki łącznej kolana.  Wracałem sobie do zdrowa to podkusiło mnie stanie na parapodium… i znów prochy przeciwbólowe i zapalne. Wkurzałem się!! Pewnie znów lekarz ortopedii… o ile nie wcześniej pogotowie, jeśli się jeszcze pogorszy. Jestem głupi, ale cóż, jeśli chodzi o ćwiczenia bywa, że brakuje mi rozsądku. Wczoraj padłem na pysk chyba z bólu i zmęczenia.
Podobno weekend ma być piękny tylko czy skorzystam przez stan zdrowia? Zobaczymy… mam już jeden pomysł jak spędzić go na dworze, ale nie wiem czy Monia będzie tym zachwycona :)… Sprzątanie samochodu. Chętnych na zakup bezwypadkowego Golfa trójki proszę o kontakt. Auto może nie nowe, ale w dobrym stanie. Wymienione wszystko co być powinno aby jeszcze się nim nacieszyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz