poniedziałek, 25 marca 2013

kilka zdań

...cały dzień przed ekranem i trudno się zebrać do napisania kilku zdań... Leń mi się odzywa czy co? Trochę usprawiedliwiony jednak, bo weekend nie był czasem wypoczynku. W sobotę kolejne szkolenie, ale nawet budujące z powodu dobrej oceny mojej osoby. Mam nadzieje, że po egzaminie będę równie dobrze oceniony. Na szczęście nie gryzie mnie stres, więc powinno być ok.
Niedziela spokojniejsza choć małe święto mojej siostry nieco zaburzyło moją percepcję następnego pranka. Szczęśliwie nie działo się zbyt wiele w pracy, więc można było sobie pozwolić na większy luz. Trzeba jeszcze przyłożyć się do przyswojenia niezbędnej wiedzy.
Gorsza będzie środa... od rana motorek w d... Najpierw tomografia mojego kręgosłupa, potem jajeczko w firmie, a na wieczór USG kolana, które wciąż boli. Jedyne co cieszy to jakiś lepszy nastrój pomimo,  tej obrzydłej zimy. Tak mi się chce już wiosny i weekendowych spacerów i przejażdżek w fajne miejsca ehhhh Jeszcze tylko troszkę wytrzymać!! Ślę Wam pogodny uśmiech i życzę zdrówka... szczególnie Dawidowi, bo to jest w tej chwili najważniejsze!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz