czwartek, 7 listopada 2013

"Ziarnko do ziarnka"



Fundacja, w której jestem podopiecznym kończy rozliczenia 1% i powoli udostępniane są środki. W ubiegłym roku pisałem, że chciałbym zebraną kwotę wydać na urządzenie do biernych ćwiczeń nóg.
Niestety komplikacje, a w rezultacie leczenie zakończone operacją swoją kwotą nawet przewyższyły to, co udało się zebrać. Wiem, że i w tym roku nie wystarczy na ten zakup, ale obiecałem sobie, że kiedyś uda mi się je nabyć. Niestety tak jest i zupełnie nie rozumiem, dlaczego wszystko, co pod szyldem niepełnosprawności tak drogo kosztuje. Może, dlatego, że są to rzeczy niezbędne, aby w miarę normalnie funkcjonować. Wam wszystkim WIELKIE DZIĘKI za wsparcie i pomoc w zbiórce.
Nieśmiało polecam się pamięci w przyszłym roku podatkowym, gdy będziecie wypełniać swoje PIT-y. Moje podziękowania są tym większe, że większość z rzeczy, które pomagają nam w codziennym życiu są kupione przy udziale WASZEGO 1%. Jest to naprawdę bardzo ważna rzecz i proszę- odpisujcie swój, 1% komu tylko możecie. Jest to jedyny sposób, aby skierować go właśnie tam gdzie może bardzo pomóc bez straty we własnym portfelu.
Nie patrzcie, że czasem jest to tylko pięć złotych- pomnożone przez sto daje już realną kwotę na przykład na leki, sprzęt czy rehabilitację. Pieniądze na subkontach przekazywane są po przesłaniu faktur na rzeczy wymienione w poprzednim zdaniu, więc możecie być pewni, że cel Waszego wsparcia jest zgodny z przeznaczeniem. W imieniu wszystkich, którzy otrzymali jednoprocentową pomoc jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!!
Bardzo Was proszę moi mili abyście link ten udostępnili :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz