poniedziałek, 13 stycznia 2014

Spacer

Jaką my mamy teraz porę roku? Nie wiem jak Wam, ale mi taka zima baaaaaaaardzo pasuje. Obawiam się tylko, by powiedzenie, „ Jaka zima takie lato” w tym roku nie sprawdziło się brzydką pogodą w wakacje. Szczególnie podoba mi się opcja zimowych spacerów bez szczypiącego twarz mrozu.
Niedawno wyskoczyłem na taki spacerek i choć wróciłem z nieco mieszanym uczuciem to mi się podobało. Wyjechałem z domu z pełnym brzuchem i jasnym umysłem… pomimo świątecznego czasu :)
Kiedy na swojej drodze napotkałem białego jelonka nawet się ucieszyłem.
Kiedy przed oczami zaczęły mi latać białe ptaki… coś mi zaczęło świtać do głowy- zaniepokoiłem się…
…ale kiedy zajechałem do sklepu i pierwszym co mi się rzuciło w oczy…
Stwierdziłem, że trzeba przestać świętować, a w karnawał się zaszyć… oczywiście w ciepłym domu i zrzucać to co przybyło przez ostatnie obżarstwo!!!A poniedziałek już za nami jeszcze trzy dni do weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz