czwartek, 10 stycznia 2019

Rozlicz si臋 sercem - 1% dla Tomka


馃挀Drodzy przyjaciele, znajomi i przygodni czytelnicy mojego bloga馃挀


To od Was zale偶y, do kogo trafi Wasz 1% podatku - b臋dzie mi bardzo mi艂o, je艣li sw膮 pomoc przeka偶ecie w艂a艣nie mnie. Wszystkich przyjaci贸艂, znajomych oraz osoby, kt贸re chcia艂yby mi pom贸c bardzo prosz臋 o rekomendacj臋.

Uraz kr臋gos艂upa szyjnego wi膮偶e si臋 z ci膮g艂膮 walk膮 o popraw臋 samodzielno艣ci i utrzymaniu zdrowia. Zebrane pieni膮dze przeznaczam na leki, rehabilitacj臋, zakup sprz臋tu i jego naprawy.

WZ脫R

Rozliczanie PIT potrwa do trzydziestego kwietnia, dlatego te偶 prosz臋 o pami臋膰 i wsparcie do ostatnich dni rozlicze艅. B臋d臋 wdzi臋czny, je艣li polecicie mnie swoim znajomym, bo Wasza rekomendacja sprawia, 偶e nie jestem osob膮 anonimow膮.  Z g贸ry wszystkim bardzo dzi臋kuj臋 za pomoc i wsparcie.
Informacje dost臋pne s膮 r贸wnie偶 na stronie:

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz