środa, 10 czerwca 2020

Tylko spokój… tylko spokój!!

Dziwne pytania to mój dzisiejszy prześladowca. Pierwsze zadała Monia, ale u tym w drugiej kolejności.

Udzielanie informacji i bezpośredni kontakt z klientami bywa czasem bardzo trudne. Coś oczywistego dla mnie, dla osoby pytającej być nie musi. Przykład, który podaję jest przypadkowy, ale tak to wgląda.

- Proszę pana potrzebuję jutro autobus do Drzewicy – pyta klient

- Z Warszawy ma pan JEDEN kurs w tym dniu. Autobus odjeżdża ze Stanowska nr. 1 o godz. 2:20 - odpowiadam

- A w dzień? – dodaje klient

„… JEDEN kurs” znaczy, że jest tylko jeden. Pytanie kilkanaście razy dziennie, podnosi skalę trudności ze względu na podziałkę ciśnienia😊

Hitem jednak wykazała się Monia.
- Podłączam kolumny do wieży – zakomunikowała Monia

W czasie pyta stanęła przede mną jakby chciała zobaczyć moją reakcję.

- To dobrze – odpowiedziałem

- Zapytam, ale się nie śmiej… - mówiąc jednocześnie rysowała w powietrzu niewidoczny sprzęt – Prawa kolumna idzie z mojej prawej czy z prawej wieży?

Zawsze podłączałem kolumny bez zastanowienia… jedno pytanie sprawiło, że już nigdy ta czynność nie będzie oczywista!! Monia zabiję!🙄🤔

Śmiech niczym saper rozbroił moją minę!!

@monika_osobka #blog #wieża #kolumny #podłączenie #mieszkanie #pytanie #polishgirl #polishboy

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz