środa, 19 maja 2021

Małżeństwo i przyjażń mogą iść w parze?

Choć koloru zielonego w różnych odcieniach już nie brakuje w plenerze to jeszcze czekamy na prawdziwie letnią aurę 😊

Tymczasem cieszymy się tym co jest!!

Każdy dzień, nawet najtrudniejszy musi mieć pozytywną puentę 😊 Czasem trzeba jej mocno poszukać, ale z całą pewnością coś czeka na odkrycie.

Niedawno ktoś w komentarzach napisał, że mój optymizm to zasługa Moniki. Tak to prawda, ale tylko po części, bo sam optymizm był jedną z rzeczy, która Monikę przekonała do mnie już trzynaście lat temu.

Wbrew pozorom wydaje mi się, że to kobiety wybierają z kim chcą spędzić życie i zawsze kieruje nimi kilka ważnych powodów. Dojrzały związek jest wynikiem dojrzałych decyzji. Uczucie jest przewodnikiem bardzo istotnym, ale rozsądek to argument, który musi być brany również po uwagę.

Myślę, że tego akurat uczy życie i wszystkie przyjaźnie, związki, zażyłości po drodze pokazują czego akurat MY oczekujemy.

Rozpocząć z kimś życie to tylko połowa sukcesu, drugą jeszcze ważniejszą połową jest utrzymanie tego co Was połączyło. Podsycanie miłości jest dosyć trudne, bo gdy motyle w brzuchu odlecą i są zastąpione przez codzienność tydzień po tygodniu to właśnie dojrzałość uczucia podtrzymuje żar.

Czasem nie wychodzi, więc powrót do punktu wyjścia, ale już bogatszym o doświadczeniem!! Życie jest tylko jedno, więc szybko należy podjąć rękawicę otworzyć się na nowe lepsze perspektywy. Gdzieś na pewno jest nasza połowa, która pasuje tylko do nas 😊

Mała podpowiedź – kompromis to przegrana obydwu stron. Trzeba robić wszystko, żeby nie był potrzebny!!


Jak myślicie czy mnie się udało w poszukiwaniach na całe życie? 😊 Czy po drodze miałem wiele okazji do pisywanych wyżej lekcji? Czy edukacja była ważna dla mnie?

1 komentarz:

  1. Tak da się! Nasza rodzina również jest tego porozkładam... Zapraszamy do Nas! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń