poniedziałek, 12 listopada 2018

Kobieca logika


Dziewczyny do końca życia… będę powtarzał, że jesteście najlepsze… po prostu temat rzeka!!

Niezmiennie od wielu lat staram się zgłębić tajniki Waszej logiki i niestety najczęściej nie nadążam za tokiem myślowym większości z Was.😁😘

Piszę to inspirowany scenką sytuacyjną jakiej byłem przypadkowym świadkiem na spacerze. Muszę tu posłużyć się opisem rozmowy młodych Pań, które przysiadły się ławeczkę dalej w moim pobliskim parku.

Nie słuchałem do końca opowieści i nie przytoczę całego meritum, ale chyba zrozumiecie co sprawiło, że na mojej buzi wyskoczył wyjątkowo wesoły układ ust…

- Ty słuchaj… opowiadałam ci już jaką miałam historię tydzień temu w parku?- zapytała pierwsza dziewczyna
- No skąd… przecież się nie widziałyśmy dawno – odpowiedziała druga
- Pamiętasz ten park co kiedyś byłyśmy razem? -pyta pierwsza
- Zaraz… w parku…, w jakim parku my byłyśmy? Kiedy? – zdziwiła się druga
- Pamiętasz ten park z tym pomnikiem na wejściu? – tłumaczy wytrwale pierwsza?
- Jakim pomnikiem? – pyta druga ze zdziwioną miną
- No tym kamieniem takim z tablicą, tam co tyle alejek jest i te ławki do leżenia- opisuje pierwsza
-Aaaaaaa w tym co jest muszla koncertowa? Pamiętam teraz– oświeciło drugą
- Tak ten z muszlą… - odpowiedziała z ulgą pierwsza i dodała - no to… to się stało w tym drugim parku co nigdy razem nie byłyśmy…

I wszystko jasne!! Odjechałem czym prędzej, żeby nie zabić tej puenty dalszą opowieścią 😊 😊

Pierwsza… jesteś mistrzynią podpowiedzi‼️ Piękne 🤣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz