czwartek, 28 maja 2020

Aranżacja

Powiadają, że człowiek całe życie się uczy… może tak, ale ograniczę się tylko do męskiej populacji 😉

Wystarczy stracić czujność i oaza spokoju pozostaje jedynie fatamorganą. Żeby Wam dobrze wyłożyć muszę wyjaśnić istotę sytuacji. Monika w ramach przestoju w swojej pracy przechodzi szereg szkoleń prowadzonych on-line. Generalnie zajmuje się kosmetykami i właśnie w ramach kursów dostaje pewne zadania, które wypełnia każdego dnia. Dzisiaj takim zadaniem było wykonanie własnej interpretacji jednej z linii kosmetyków w postaci zdjęcia.

Aranżacja w wykonaniu Moniki była całkiem niezła, ale jeden szczegół wzbudził moją uwagę. Niestety odjęło mi rozum i nieopatrznie wyraziłem swoje zdanie na ten temat. Tło kompozycji nie było szczególnie atrakcyjne dla takiego zdjęcia. Monika poprawiła pracę i jak na warunki domowe wyszło nawet nieźle.

Kara przyszła szybko… wyciągnąłem maleńki kamień, a spadła na mnie cała lawina 😲 Oberwałem kobiecym fochem!! I co mi się w tym tle nie podobało 😊 W przyszłości dwa razy się zastanowię nim zrobię uwagę, która zakłóci mój wewnętrzny luz 😊

Mea culpa… efekt końcowy oceńcie sami https://bit.ly/39T0MGY

@monika_osobka @aleks_wieczorek #elcuniversity #elcfamily #clinique #cliniquepolska #happyskin #moisturesurge #moisturesurge72hours #moisturesurge72 #moisturesupercharged #moisturesurgesupercharged #nawilżanie #nawilzanie #szczesliwaskora

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz