poniedziałek, 23 maja 2011

Dziś pierwszy dzień pracy przy moim nowym stanowisku pracy. Wreszcie stolik dopasowany do moich potrzeb :) Może mój biedny kręgosłup będzie miał właściwą pozycję. Wykonał go nam nasz kolega- a to jego strona http://www.fraj.pl/galeria.html polecam Jego mebelki bo wykonanie po prostu ekstra.
Marcin dzięki :) Mam nadzieje, że niebawem wpadniesz do nas tym razem w gościnę. Jeszcze raz serdecznie zapraszamy.
Jak minął Wam weekend? Wreszcie zrobiło się ciepło wiec i spacerek stał się przyjemniejszy. Właściwie u nas nie działo się nic szczególnego. ała wizyta sąsiadów i korzystanie z ładnej słonecznej aury. Gdyby nie poranek w niedziele byłoby idealnie. Obudziłem się z bólem gardła. Na szczęście tak szybko minął jak się pojawił. Dziś już dzień powszedni- praca i rehabilitacja. Ostatni dzień z Asią która od wielu tygodni doprowadzała moją nogę po złamaniu do normy. Bardzo fajnie nam się współpracowało. Chyba najmilsza rehabilitantka jaką do tej pory miałem okazję poznać i współpracować. Przyznam, że od feralnego obozu i złamania mam jakieś lęki gdy ktoś ćwiczy mnie ale jakoś poszło. Jeśli będę miał możliwość to właśnie z Asią chciałbym kontynuować ćwiczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz