poniedziałek, 16 września 2013

Będzie dobrze- musi!!



Witam serdecznie w nowym dniu tygodnia. Nie wiem jak Wam, ale mi dziś wyjątkowo nie przypadł do nastroju poniedziałek. Nie dość, że szaro za oknem to jeszcze łapie mnie jakieś przeziębienie. Zastanawiam się tylko skąd ja je załapałem skoro nie wychodziłem z domu od niemal od dwóch tygodni, nie zauważyłem też nikogo w moim otoczeniu z objawami choroby. Kategorycznie i niezaprzeczalnie prawdę mówi powiedzenie, że zdrowie jest najcenniejszym skarbem, jaki posiadamy. Jeśli ono szwankuje nic nie cieszy jak powinno, a wręcz przeciwnie zniechęcenie do wszystkiego narasta.
Właśnie robię to, czego nie cierpię i czego obiecam sobie nie robić w tym miejscu-MARUDZĘ.
Koniec, zatem naszego narodowego nawyku na dzień dobry!!! Nie będę szukał w myślach daleko, aby znaleźć coś bardziej optymistycznego. Wystarczy przypomnieć sobie sobotę i naszych gości, których zaprosiliśmy na obiad. Chyba pierwszy raz od dawna poczułem tak optymistyczną atmosferę. Wiem, że to odczucie oparte było przede wszystkim o małe wydarzenie, które może i mam nadzieje w niedalekiej przyszłości stanie faktem. Własny kawałek przestrzeni na tej ziemi, który wymyka nam się od dłuższego czasu… Musi się udać… kłopoty ze zdrowiem i pracą PRECZ!! Będzie dobrze!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz