poniedziałek, 26 czerwca 2017

Morale Moni



Strasznie nie lubię pisać o kłopotach, ale dziś postanowiłem zrobić wyjątek, bo potrzebuję małej pomocy. Mam koło siebie kogoś bardzo wyjątkowego… człowieka z empatią jak góra, zawsze chętną do pomocy, jeśli taka jest w zasięgu możliwości. Jest rzutka, bardzo kreatywna, jeśli tylko wymaga tego sytuacja i zaangażowanie… jest kochana i niestety wypalona w ostatnim czasie :( Mówię tu oczywiście o mojej żonie, która poszukuje pracy. To „poszukuje” jest troszkę skomplikowane w tej chwili, bo Monia nie może znaleźć motywacji i kierunku, który pozwoli jej nabrać wiatru w żagle. Nie jest dobrze, dlatego proszę pomóżcie mi natchnąć Ją choćby dobrym słowem!! Zależy mi, żeby znów odnalazła swoją siłę… zapomniała wreszcie o złych chwilach jakich w osóbkowym czasie było zbyt dużo. Być może wspólnymi siłami pomożemy odbudować morale Moni i odnajdzie wreszcie siebie. Staram się złożyć Ją z tych drobnych kawałków na jakie się rozpadła, ale trochę mi nie wychodzi :( Trudno być skutecznym motywatorem walcząc tyko słowem… morale i motywacja Moniki znów wróci, kiedy zacznie spełniać się w pracy, ale żeby ją dobyć trzeba znów poczuć się mocnym. Monika jest zodiakalnym lwem… trzeba pomóc jej odnaleźć go w sobie!!! Pomożecie mi Ją jakoś podbudować?? Niech wreszcie wróci ta wesoła i figlarna OSÓBKA ze zdjęcia, bo to był właśnie ostatni moment kiedy była taka!!

1 komentarz:

  1. Witam. Dowiedziałem się o akcji zbierania na wózek 2 miesiące po. Tak trafiłem na Twojego bloga - chciałem zobaczyć czy jeszcze czegoś nie potrzebujesz. Widzę że Monika ma problem, mógłbym coś na poradzić jeśli się jej spodoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń