środa, 30 września 2020

#teściowa

 ”Gość w dom, Bóg w dom”... pasuje, bo już wiem kto w tej chwili jest u nas drugim po...

;

Cudowna kobieta, stylista, architekt, inspektor, pisząc ogólnie nauczonaf przez życie wszystkiego. ”Zofia to imię pochodzące z języka greckiego. „Sophia” znaczy „mądrość”” - imię zobowiązuje i ja tam nie zamierzam kwestionować, w końcu to teściowa🙂

;

Mamusia dopieszcza zięciunia bardzo, ale na wszelki wypadek schodzę z celownika😀 Zawsze lubiłem spacery, a teraz doceniam je podwójnie w trakcie Jej ulubionych ulubionych seriali.

;

„ On nie chce chodzić na mecze z kolegami, bo nie ma ojca”, „Ona straciła pamięć i szuka córki, ale się bez przerwy z nią mija o kilka sekund”. Scena, gdzie mija 2 min na serii spojrzeń i wymownych min to kwintesencja gry aktorskiej🙂 podziwiam cierpliwość fanów seriali tureckich😳 Pyk na spacer!!

;

Myślałem, że pierwszy w życiu smartfon zajmie mamę do reszty, ale zbyt szybko skubała🤨 Tak więc, moja próba charakteru trwa nadal. Zawsze mówiłem, że mam doktorat z cierpliwości, ale w tym przypadku, śmiem poddać w wątpliwość to twierdzenie!!

;

Mamusia rządzi!!! Mamo masz oczywiście rację... to tak na wszelki wypadek gdybyś przeczytała ten post🤓😎Kocham forever!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz