czwartek, 31 lipca 2008

K-T-M

Cześć. Mam dziś dziwne wrażenie jakby jutro była już sobota hmm pewnie dlatego że tacie zaczyna się akurat w piątek urlop. Niestety ja nie mogłem wziąć go w tym czasie co tata.Trudno...
Teraz myślę tylko o jednym- WEEKEND Z MIŚKĄ- ale to dopiero jutro wieczorkiem buuu.
Zakończyłem pracę z niezłym wynikiem więc cieszę się zamykając tym samym statystykę miesiąca.
Czekam właśnie na obiad a potem na powietrze. Umówiłem się z Basią na pogaduchę.
aaa pojawiła się fotka z moją Miśką na stronce.Pojawi się ich więcej niebawem. Koncert za kilka dni... zupełnie nie czuję że ta chwila już tuż tuż. Nawet trudno mi o tym myśleć. Bardzo chcę by wyszło wszystko fajnie i by cel został osiągnięty. Celem oczywiście jest sukces finansowy na moje potrzeby ale ja ciągle myślę by po prostu każdy kto tam przybędzie był zadowolony. Oczywiście fundusze są ważne bo po to jest cały trud wielu osób
Zjadłem obiad wiec zmykam szykować się na dworek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz