poniedziałek, 14 czerwca 2010

Strona na której jesteście powstała by pomóc mi w różnych sprawach. Działa na zasadzie przedstawienia mojej osoby za pomocą zdjęć i słowa pisanego umieszczonego w różnych zakładkach. Była już tu mowa o koncercie na moją rzecz o sprzęcie jaki jest nieodzowną pomocą w moim życiu o 1% którego wyników jeszcze nie znam a dziś chciałbym Wam powiedzieć jeszcze o jednym- kilka dni temu otrzymałem pewien prezent celem licytacji charytatywnej. Przedmiotem jej ma być obraz osoby która zajmuje się malowaniem od lat. Wkrótce pojawi się zdjęcie i reszta informacji o tym. Jeszcze nie wiem jak wszystko zorganizować ale mam nadzieje że wyjdzie to jakimś powodzeniem. Zatem czekajcie na dalsze wieści :) A może macie jakieś pomysły jak to zorganizować?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz