poniedziałek, 14 czerwca 2010

Witam. Poniedziałek zwykle jest najgorszym dniem tygodnia. Dlaczego to wszystkim wiadomo- prawda? Mnie dziś jakoś łatwo przyszło zacząć dzień choć nie powiem żeby było za nami wiele snu. Tak zaskakującego poranka nie miałem od dawna ale nie jest to historyjka na blog :) W każdym bądź razie jest powód do zadowolenia.
Ostatnimi czasy na swoich spacerach spotykam się z ogromną życzliwością obcych mi zupełnie ludzi. Jakieś panie oferujące pomoc w przejściu przez jezdnie, chłopiec lat około 11 gdy zaczął padać deszcz zapytał czy wprowadzić mnie do klatki, dzieciaki i dorośli chętni przytrzymać drzwi itd. Tak się składa że dopóki mój elektryczny wózek działa to jestem samowystarczalny w tych sprawach ale bardzo miło z ich strony że w ogóle zauważają i oferują pomoc. Czasem jest ona potrzebna czasem nie mimo to dziękuje serdecznie.
Jest jedna sprawa. Powtórzę się z informacją o istnieniu forum na mojej stronie. Ostatnio rozmawiałem z kimś kogo bardzo lubię na jego temat. Stwierdziła że jest to miejsce grupki przyjaciół którzy znają się mają własne tematy i wiedzą o czym piszą między wierszami. Ewuniu w dużym stopniu to prawda ale prawdą jest to że nie wszystkie osoby na forum znają się osobiście. Dlatego każdą osobę która rejestruje się a którą znam staram się przedstawić w kilku słowach. Niekiedy osoby nowe same się „reklamują”. Wiem że masz świetny humor i zwariowaną duszyczkę więc Ty i wszyscy inni rejestrujcie się piszcie a wtedy tematy same się rozwiną. Może na początek jakieś komentarze do tego co piszę na blogu? Pomożecie mi tym pisać więcej i ciekawiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz