piątek, 30 lipca 2010

Cześć. Dziś jeszcze urlop ale już mi się nuuuuuudziło wiec pojechałem z Monią do jej pracy. Zrobiłem sobie troszkę porządków w kompie oraz posegregowałem fotki. Czas szybko zleciał. Moni urodzinki 29.07 moje 06.08- małe spotkanie z tejże okazji w sobotę… szkoda że nie dotrze na nie…a KTO to już sam wie !! :( Szkoda…
W poprzednim poście pisałem że we wtorek rozstrzygnie się czy nasz urlop wypali :) wszystko poszło dobrze więc niebawem…!!! Jak będzie już po to napiszę bardziej obszernie no i oczywiście pokarzę fotki, co Wam wyjaśni moją radochę.
Mam już potwierdzony wyjazd na obóz rehabilitacyjny we wrześniu. Nie będzie łatwo… ale muszę nauczyć się wielu rzeczy. Nigdy nie byłem na czymś takim, więc mam wiele obaw, ale muszę dać radę!!! Może będzie fajnie?? Jeśli chcecie zobaczyć jak to wygląda to zapraszam do obejrzenia http://www.far.org.pl/obozWAZ_spala_0510/
Miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz