piątek, 31 stycznia 2014

Głosowanie tylko do 06 luty



Blog Roku… :)… są osoby, które wierzą, że wygram… a przynajmniej jedna… i tak się składa, że nosi to samo nazwisko co ja. Dla mnie sukcesem jest każda osoba, która wejdzie na mój blog, potem powróci, aby coś przeczytać, więc myślę o konkursie jak o maratonie- liczy się udział, a nie miejsce. Nie oznacza to, że nie chciałbym... ale to raczej kwestia miłej fantazji niż realne szanse. Wiem, że mój blog wymaga dłuższej chwili, aby się z nim zapoznać, a to dziś pewien minus, bo wielu skupia się na ładnych obrazkach, a mniej na treści. Cóż... pięknych zdjęć niestety nie robię, a chwalić się czyimś talentem nie umiem. Piszę, bo lubię i jest mi miło gdy widzę że ktoś jednak to czyta :) 
Wiadomość dla wszystkich zaglądających obecnie oraz tych których wirtualna fala zepchnie przypadkiem na dłużej podczas internetowego surfowania w moje blogowe progi…
Uruchomiono już możliwość głosowania w II etapie konkursu Blog Roku. Aby oddać swój głos na mnie trzeba wysłać SMS o treści A00599 na numer 7122
Można wysłać tylko 1 sms (1,23 zł)do dnia 06 luty 2014 r. Z góry dziękuję za ewentualne zainteresowanie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz