piątek, 13 marca 2015

Nowa odsłona



Dziś nietypowy wpis… raczej forma zaproszenia do odwiedzenia czegoś, co kilka lat temu zmieniło moje życie. Inicjatywa i wykonanie to pomysł kilku osób, z którymi wiele lat spędziłem w szkolnej ławce. Strona www.tomekosobka.pl dziś otrzymała bardziej przejrzystą „szatę” dostosowaną również dla urządzeń przenośnych. Teraz strona będzie już częściej aktualizowana, więc zapraszam do odwiedzin od czasu do czasu. Przyznam się, że jest to moja pierwsza w życiu próba z budowaniem strony… czy udana to już Wy ocenicie. Mam ogromny sentyment do tej strony i ogrom wdzięczności dla jej pomysłodawców i wykonawców. Kogoś może zdziwić jak zwykła strona może zmienić czyjeś życie… Najważniejszym, ale nie jedynym przykładem jest to, że dzięki niej jestem teraz z Moniką. Zauważyła kiedyś link do strony u naszego przyjaciela na komunikatorze GG i najzwyczajniej w świecie poczytała o koledze… kolega niedługo potem stał się małżonkiem :) Serdecznie zapraszam.
Reklamy u góry to niestety małe uniedogodnienie darmowego serwera. Dłuższy czas otwieranie strony zniknie po jego zmianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz