środa, 9 sierpnia 2017

Mój nowy wózek :)



Cześć wszystkim!! Wiem, że jest kilka osób, które czeka na relacje dotyczące zakupu wózka. Siedziba sklepu mieści się daleko od miejsca naszego zamieszkania i to jest pewne utrudnienie. Droga samochodem na szczęście nie jest szczególnie trudna, więc dotarliśmy bez większych przeszkód… pomijając spóźnienie związane z naprawą auta. Nie wchodząc w szczegóły regulacja zajęła jakieś dwie godziny, po których zmęczony byłem jak po biegu w maratonie. Emocje były tak duże, że kiedy wsiadłem po wszystkim do samochodu ograniczyły mi pojemność płuc… nie miałem siły pochwalić się nawet najbliższym. Ponieważ byliśmy blisko Krakowa postanowiliśmy połączyć odbiór wózka z odwiedzinami rodziny i przyjaciół. Pobyt blisko sklepu dawał możliwość ewentualnej poprawki ustawień wózka, gdyby zaszła taka potrzeba. Potrzeby takiej nie było, za to czas spędzony w Krakowie był tak gorący jak udany- o tym napiszę w kolejnych postach :)
Wracając do tematu wózka muszę Wam napisać, że zakup i regulacja powiodła się w 100%. Jest mały problem, który wychwyciłem po 4 godzinnym teście. Test odbył się w terenie, który znam doskonale i mam możliwość oceny jazdy po nim starym i nowym wózkiem. „Problem” z nowym wózkiem jest taki, że 4 godziny jazdy ledwie mnie zmęczyły!! Ten wózek toczy się jak marzenie :)!!! To jest po prostu nowa jakość jazdy… żal tylko, że mogę to napisać dopiero po 24 latach siedzenia na wózku. W ciągu chwili zmieniła się moja technika jazdy… marzyłem o tym patrząc na innych doświadczonych wózkowiczów. Dziś wiem, że dobry wózek, dobrze dopasowany i ustawiony rekompensuje w dużym stopniu braki osób takich jak ja. Minie jeszcze trochę nim opanuję wszystko tak jakbym chciał, ale wreszcie mogę to dźwignąć nawet przy moim stanie :) A to wszystko dzięki WAM :) Dziękuję pięknie jeszcze raz!!
Ps. Zamieszczam fotki z dnia odbioru, ale dokładniejszą sesję zrobię dopiero dziś lub jutro. Na zdjęciach widać wózek plus dodatkowy osprzęt przydatny przy wojażach w trudniejszym terenie- Koło terenowe przednie i duże tylne :) Jestem tak zadowolony z całego zestawu, że trudno mi się wyrazić :)!!!
Dziękuję za cierpliwość pracowników i profesjonalizm firmy:  Küschall "Partner"
Gdyby ktoś potrzebował porady względem zakupu wózka chętnie podzielę się doświadczeniem i spostrzeżeniami :) w razie co piszcie proszę na priv.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz