wtorek, 5 kwietnia 2011

"Bogactwo w radości nie zależy od sakiewki, lecz od serca" - Jeremias Gotthelf


"Bogactwo w radości nie zależy od sakiewki, lecz od serca" - Jeremias Gotthelf
… i całe szczęście, bo u większości z nas trzos nie jest nadmiernie wysoki. Uśmiech nic nie kosztuje a dodaje tyle uroku : ) Znam kilka osób które posiadają świetne poczucie humoru i uwielbiam ( z resztą nie tylko ja) ich towarzystwo. Może nie jest to dobry przykład w momencie, gdy chce się pisać wesoło, ale przypomniała mi się koleżanka, której nie ma już na tym świecie. Od pierwszego dnia wiedziałem, że nasz kontakt zakończy się kiedyś nieodwołalnie. Pisaliśmy ze sobą niemal do ostatniego dnia jej życia i mimo końca nie żałuję ani jednej chwili z nią spędzoną na okienku komputera. Kiedyś, gdy zwiedzałem jakiś zamek na mazurach dostałem od niej sms
- Co porabiasz- zapytała krótko
- Zdobywam zamek krzyżacki-Odpowiedziałem
- No, no żeby ci zaraz nie przynieśli dwóch nagich…-zażartowała
Ehhh…fajna była Justynka.
Czasem, gdy mam chwilę czasu- moment dla myśli o „wszystkim i niczym” zdaję sobie sprawę, że ostatnio brak mi troszkę czasu dla wielu osób, z którymi zawsze tak lubiłem rozmawiać. Mam nadzieje, że nie gniewają się na mnie zbytnio. Kończąc już myśl na temat aforyzmu pana Jeremiasza powiem tak- skoro radość nie jest zależna od naszego dochodu nie jest też opodatkowana to nie bądźmy ani troszkę w nią skąpi. Podobno jest ona jak kamyk rzucony w wodę, zatacza coraz szersze kręgi… więc może stańmy się ich epicentrum i zarażajmy uśmiechem jak najczęściej. : ) :)

1 komentarz:

  1. Kochanie Ty zarażasz mnie uśmiechem każdego dnia... zresztą nie tylko uśmiechem

    OdpowiedzUsuń