piątek, 12 lipca 2013

ZAPROSZENIA :) :)



Kochani moi dziękuję Wam wszystkim :) :*… Wam wszystkim, którzy niemal każdego dnia mnie zapraszają. Wierzcie mi… czuję się bardzo wyróżniony i jest mi tym bardziej przykro, że nie skorzystałem jeszcze z zaproszeń. Ja oczywiście mam… mnóstwo czasu i na pewno… na pewno wreszcie zagram w Wasze gierki, które w swej szczodrości mi polecacie.
Już nie mogę się doczekać jak zacznę uprawiać wirtualną farmę, zagram w pokera, okiełznam smoka, zaludnię wyspę, zbuduję tory i puszczę po nim ciuchcię itd. :) Odbędę z Wami niezwykłą podróż, zbiorę plony, podleję marchew, dopilnuję pańszczyzny czy zbuduje wioskę… wszystko to zrobię, bo uwielbiam Was i podziwiam, że zawsze mnie i zapraszacie do dobrej zabawy. Przepraszam jeszcze raz za absencję i proszę nie zapominajcie o mnie, kiedy będziecie znów zapraszać. Teraz już zmykam… uporządkować zaproszenia. Spokojnego i miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz