czwartek, 12 czerwca 2008

I TO WSZYSTKO DLA MNIE

Obiecałem opowiedzieć o spotkaniu więc czynię to czym prędzej. Jestem zaskoczony planami tego przedsięwzięcia ( bo tak trzeba je nazwać). Nigdy nie byłbym w stanie przewidzieć że tylu ludzi będzie chciało tracić swój czas tylko dla mnie. Robią to wszystko przecież zupełnie bez korzyści materialnej. Dla mnie samego już sam ten fakt jest pewnym poświęceniem- dają swój czas, energię i zaangażowanie.
Wracając do spraw organizacyjnych to wierzcie mi plany są bardzo fajnę i może wydarzy się coś naprawdę odmiennego i dużo ciekawszego od większości imprez w naszym mieście. Powiem już teraz że warto będzie przyjść już dla samego widowiska nawet jeśli nie dla mnie samego i powodzenia naszej akcji.
Spotkanie przebiegało w bardzo fajnej atmosferze ale i tak jeszcze długo po powrocie byłem w emocjach. Dlaczego? Jak można czuć się inaczej gdy wszystko dzieje się w moim imieniu.
Dobrze wracam do pracy i obiecuje ze z kilka godzinek napiszę Wam coś jeszcze- bardzo ważnego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz