środa, 11 czerwca 2008

ŚRODA

Cześć. Zrobiłem małą przerwę w pracy bo już mnie znużenie dopadło. Wykorzystam tą chwilkę do napisania kilku słówek do Was. W samej pracy nie działo się dziś wiele za to z ranka dostałem informacje iż w dzisiejszym dniu planowane jest spotkanie osób zaangażowanych w zrobienie koncertu. Nie wiem jaki jest odzew innych ale ja o ile pogoda nie przeszkodzi to postaram się dotrzeć na nie. Jeśli jednak nie dotrę to chyba i tak nic się nie stanie bo sam mam mniej możliwości aby mocniej udzielić się w tej sprawie.
Mało dziś spałem bo w głowie krążyły mocno myśli na pewien temat… hmm
Widziałem mój wywiad w gazecie. Jest chyba całkiem ok. więc nie muszę się zbytnio wstydzić. Pewnie i tak niewielu ludzi zainteresował ten temat. Kończę już ten post z nadzieją że wieczorem zdołam napisać Wam coś jeszcze. paaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz