piątek, 13 czerwca 2008

mam fotel!!

Chciałbym podzielić się z Wami wiadomością dnia. Mam już fotel w domku jest super i bardzo mi będzie pomocny. Jak już wiecie mam go dzięki osobie z którą znam się od przedszkola oraz szkoły podstawowej. Dziękuję Monice tu na blogu w krótkich słowach resztę napiszę już na prywatny e-mail. Tak się cieszę że słowa mojego lekarza nie sprawdziły się a mówił że zakładając taką stronę niczego się nie zdziała. Ja wiem że nie strona czy jej treść mimo że szczera ma tu tak istotne znaczenie a raczej ludzie którzy mocno angażują się w nasz cel. Chciałbym aby wszystko nam się powiodło nie tylko dlatego że poprawi się moje codzienne życie ale też po to abym mógł innym powiedzieć że warto jest wierzyć w ludzi. Teraz już wiem że nie wszyscy myślą tylko o sobie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz