środa, 13 marca 2013

A u mnie



Witam
Zatem zaczynam :) Skończyła się laba w pracy. Faza testów przechodzi w poważniejszą formę, a godzina zero już tuż tuż. Nawet się cieszę, bo idzie mi chyba całkiem dobrze. Pewnie wyniknie jeszcze parę „kwiatków”, ale to nic… ćwiczenie czyni mistrza. Wygląda na to, że będę miał fajnych współpracowników i przełożonych. Jutro po pracy wizyta u lekarza i mam nadzieję, że znajdzie się rada na moją mocno już doskwierającą nogę. Specjalista od kolan hmm…
Idzie wiosna, więc czas rozwinąć skrzydła. Jeszcze parę dni upartej do bólu zimy i przywitamy słońce oraz ciepłą aurę!! Pewnie podzielacie moje myśli i cieszycie się z tego powodu tak jak ja!!!

1 komentarz:

  1. ciesze sie bardzo wiosna w moim zakatku swiata i wysylam wam wiecej slonca KOCHANI :)

    OdpowiedzUsuń