czwartek, 15 kwietnia 2021

Miss bikini fitess

 


Sport w moim życiu odegrał bardzo istotną rolę. Dzięki niemu zachowałem swój byt i nadal jestem z Wami ciałem i duchem
😊
Jeśli rehabilitację można podciągnąć pod sport to jestem bardzo zdyscyplinowanym zawodnikiem od 30 lat. Ćwiczenie to moja codzienność, mimo że nie mogę spodziewać się wielkich sukcesów.
 
Patrycja 10 kwietnia wystąpi w swoich pierwszych zawodach miss bikini fitness. Choć tylko w domu, ale z wielką przyjemnością będę trzymał kciuki za dobry start. Pati tak jak pięknie robisz makijaże swoim Klientkom tak pięknie namaluj nowy rozdział swojego sportowego życia.

Nie przepadam za konkursami piękności, ale w Twojej konkurencji poza urodą trzeba wykazać się wielkim zaangażowaniem na wiele miesięcy przed zawodami. Od tego zdjęcia minęło kilka tygodni, więc domyślam się, że szczyt formy kosztował jeszcze więcej wyrzeczeń.

Wierzę, że to tylko początek doświadczeń – POWODZENIA PATI!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz