piątek, 24 lipca 2009

Dostatni świat ludzi tylko pięknych zdrowych i radosnych- utopia. Sami wiemy że to nierealny sen a życie jest na wskroś inne.
Większość zapytanych czy są tolerancyjni odpowiedzą TAK ale myślę że często jest to tylko przeświadczenie które łatwo obalić. Wczoraj oglądałem w necie reportaż w którym matka niepełnosprawnej dziewczyny opowiada jak to została wyproszona z lokalu bo wózek i osoba na nim przeszkadza klientom. Hmm co im obiad przestaje smakować na jej widok? Przeszkadza bawić się beztrosko? Czasem zastanawiam się co myślą np. o mnie niektórzy. Założyłbym się że niektórym przychodzi myśl- Dobrze że to nie tyczy się mnie. Dziś nie ale jutro może więc chyba warto mieć to na uwadze w traktowaniu ludzi doświadczonych losem. Teraz powiem jeszcze że jak mogę jeszcze usprawiedliwić jednostki to już braku tolerancji ludzi ustanawiających prawo i przepisy absolutnie NIE!!! Wryło mnie wczoraj gdy usłyszałem iż w niektórych miastach Polskiego państwa zabrania się korzystania z autobusów poruszającym się na wózkach elektrycznych. Po prostu według uchwały nie zezwala na to regulamin a więc kierowcy odmawiają przewozu. Paranoja!! A mówi się o likwidowaniu barier He He He śmieszne a właściwie warte gorzkich łez. Osobiście poza sąsiedzkim „niezrozumieniem” nie doświadczyłem jeszcze takich historii i mam nadzieje że nigdy to nie nastąpi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz