sobota, 8 marca 2014

Ogród rozkoszy.


Adam w ogrodzie przechadzał się co dzień i mimo wszelkiego dostatku brakowało mu jakiegoś dodatku.
Szukał i szukał... ciągle…stale, i chociaż starał się bardzo nie mógł tego znaleźć.
Czasu miał dużo, więc dumał wytrwale… fajnie tu jest, lecz jest małe, ale… jestem w tym raju sam… jak palec!!
Brakuje mi, ale czego? Rozmyślał biedny aż u Boga sobie przegiął!!
- Czego ty chcesz człowieku pierwszy, że mi tak za uszami.. piep… gadasz ;)
- Ty mi to powiedz mój Panie z wysoka, czego tu brak dla mojego oka??
Zasępił się Pan, ramionami wzruszył…
- Czego ty chcesz oprócz nieśmiertelnej duszy? Dałem ci raj, wszelki dostatek, na moje podobieństwo nogi i ręce, a ty chcesz coś więcej?
- Tak Panie, pomyśl jeszcze trochę, co dałoby mi więcej pociech.
Złapał Bóg nerwa i rzekł w takim stanie
- Dobrze, pamiętaj… teraz będziesz Adam… samiec.
Stracisz swe żebro Adamie marudny od dziś twój dzień nie będzie już nudny.
Do swej pracowni Bóg zabrał Adama kostkę- dam ja Ci zaraz taką… ciekawostkę!!
Tu trochę ujmę, tu dosztukuję... sssssssss ajjj… dobra… tu się podmaluje, zaokrąglę z tej i z tej strony… nooo Adam będziesz zadowolony.
Powrócił do raju Pan Bóg z tajemniczym uśmiechem… obdarzę cię jeszcze pokusy grzechem.
- Masz Adam to jest twoja Ewka, ale pamiętaj możesz wszystko oprócz owocu z tego drzewka!!
Adaś popatrzył trochę dokładniej…
- Panie Boże… ale to ładne!! Dziękuję Panie mam teraz raj, bratnią duszę… jabłek żadnych Tobie nie ruszę.
Zostawił Bóg parę samą na tym dostatnim skrawku ziemi z nadzieją, że nic się na nim zbytnio nie zmieni.
Cieszył swe oko Adam widokiem Ewy… wzrokiem krągłości z ciekawością mierzył… aż mu ktoś wreszcie policzek wymierzył.
- Co się tak patrzysz? Nie pozwoliłam!! Figowy listek szybko mi zrywaj.
Dziwne uczucie w Adama wstąpiło… przecież zapowiadało się tak miło…
- Ewka no co ty… przecież to dla mnie stworzono twe cnoty!!
- Może dla ciebie drogi Adamie, ale szacunek oddaj pierwszej damie!!
Nauczył się szybko Adam swej roli… lepiej się słuchać, bo inaczej policzek boli.
- Ogród rozkoszy…, w którym Ewka się panoszy. Wcześniej byłem tu sam jeden… teraz mam podwójny… Eden.
Docierała się długo rajska para w pełnym dobrobycie aż o jabłonce nastąpił informacji wyciek.
Ewy ciekawość wzięła górę i za namową węża nakarmiła jabłkiem męża.
Zakaz złamała najwyższego i tak dostali eksmisję z ogrodu rajskiego.
Zyskali wiedzę, stracili Eden, ale nie zmieni to tego, że w historii byli numerem jeden.
Tak przypomniałem Wam miłe panie jak przebiegało Wasze powstanie.
Dla Waszej wiedzy drogie kobiety mężczyzna oddał dla Was raju parytety.
Nie wątpcie, zatem w męskie intencje, dla nas facetów znaczycie znacznie więcej!!!
                                                                  Tomek Osóbka
Drogie dziewczyny w dniu WASZEGO święta z całego serca życzę Wam, aby cały męski świat każdego dnia pokazywał jak bardzo jesteście dla nas ważne. Sam staram się od zawsze o to… o szacunek, zrozumienie i wszelkie uwielbienie. Może nie zawsze wychodzi… ale staram się. Dla kobiet mi bliskich (tych, które znam osobiście) pozwolę sobie przesłać jeszcze buziaka- dziękuję, że jesteście blisko. Mojej jedynej życiowej wybrance… kocham… kocham coraz bardziej!!

1 komentarz:

  1. Kochanie to najpiękniejsze życzenia jakie kiedykolwiek dostałam. I ♡ you!!

    OdpowiedzUsuń