środa, 22 kwietnia 2020

Wracam!!

Trudno rehabilitację nazwać przyjemnością, ale jak wykonuje się coś od lat to staje się zwykłym zajęciem. Uraz kręgosłupa i jego konsekwencje już bardzo dawno nie traktuję jak wielką porażkę. Przystosować się i żyć możliwie normalnie, a nawet intensywnie, bo ograniczenia bardzo często główną barierę stawiają w głowie.

W sierpniu ubiegłego roku mój organizm wyrwał się spod kontroli. Udar krwotoczny na szczęście mimo bardzo złych diagnoz okazał się kiepskim „zamachowcem”. Kilka miesięcy w szpitalach, rehabilitacja z walką o zachowanie przytomności i determinacja pozwoliła wrócić na ubity teren.

Szczęśliwy jestem, że pokonałem lęk i znów stanąłem na nogi 😉 Wykonałem pierwszy raz od wielu miesięcy bardzo ważne ćwiczenie bez bliskiej utraty świadomości! Bałem się, że będzie to niemożliwe 😊

Wracam do gry jakim jest życie i zamierzam nadal utrzymać się na „fali”. Specjalne podziękowania za wyrozumiałość, poświęcenie oraz cierpliwość dla Moni. Wsparcie żony to dla mnie wielka motywacja!! Jestem i nie zamierzam się poddawać… kolejny raz podejmuję rękawicę rzuconą przez los.

@tomaszosobka #happycouple #disabled #disabledhusband #niepelnosprawny #niepełnosprawny #niepelnosprawni #niepełnosprawni #stroke #udar #meandyou #tyija #polishgirl #polishboy #hardwork #rehabilitation #wheelchairchellenge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz