poniedziałek, 13 kwietnia 2009

święta

Cześć. Zleciała już połowa suchego lanego poniedziałku w naszym wydaniu zatem święta zbliżają się do końca. Mam jakieś mieszane myśli do tych świąt. Moje przeziębienie znów nasiliło się chwilowo Monie złapały inne na szczęście niegroźne dolegliwości no i ta wiadomość z rana… Kamień Pomorski i 22 ofiary. Dobrze zmieniam temat bo i tak w mediach jest to wątek przewodni.
Dziś czuję się lepiej i o dziwo pomogła mi odrobina wody ognistej hi hi chyba zdezynfekowałem się nią od środka. Oby ta poprawa była już stała bo od tygodnia moja forma faluje jak statystyka na giełdzie przy czym raczej utrzymuje się tendencja spadkowa. Właśnie dzwoniła Monia będąca właśnie w odwiedzinach u rodziców… jest propozycja spaceru hmm duszno na dworku nie jest. No nic zobaczymy.Papa zmykam już bo i tak ten post jest ponadplanowy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz