piątek, 21 lipca 2017

Oczekiwanie

Potrzebna jeszcze szczypta cierpliwości, w którą muszę uzbroić się nim pojadę na nowym sprzęcie... Fundacja przelała już pieniądze do sklepu, ale nie dotarły jeszcze wszystkie podzespoły składające się na mój nowy rydwan. Będę też musiał pojechać po niego do Bytomia, aby dostroić go do mojego... wiecie czego :) Z jednej strony to dobrze, bo ustawienie wózka jest bardzo ważne i wcale niezbyt proste. Jeśli zrobi się to dobrze przez kilka następnych lat nie trzeba będzie nic majstrować przy nim. Jeśli dobrze zrozumiałem to oparcie i koło Freewheel zdąża do nas z Ameryki!!
Troszkę szkoda mi całego dnia urlopu jaki stracimy na jazdę i dostrajanie… nie mówiąc już o wydatku na paliwo. Szacun dla właściciela sklepu, że chce wszystko dopracować i zależy mu na pełnym zadowoleniu Tomcia :) Zdaję sobie sprawę, że zadowolony klient to najlepsza reklama. Niemniej jednak wehikuł przewiezie mnie dopiero w sierpniu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz