piątek, 28 lipca 2017

5 dni

Jeszcze 5 dni i zobaczę, przymierzę oraz dosiądę swoją nową brykę!! :) Ma już wiadomość, że wszystkie podzespoły dotarły i dziś przechodzą montaż i ostatnie szlify. W środę jadę dopasować wszystko już do siebie, sfinalizować formalnie zakup i najważniejsze... zabrać wózek ze sobą :)!!!
Cieszę się jak głupi, ale też boję żeby wszystko wyszło jak trzeba... to jednak strasznie dużo pieniędzy. Wózek jest indywidualnie robiony nie ma możliwości wymiany na drugi jak to się robi w sklepie sportowym kupując rower. Na wózku siedzę 24 lata i nigdy nie miałem naprawdę dobrego wózka. Wiąże z nim duże nadzieje związane zarówno z mobilnością, jak i rehabilitacją. Po wszystkich trwających kilka lat perypetiach związanych ze złamaną nogą i powikłaniami przytyłem mocno, a to mi się nie podoba. Muszę mieć dużo ruchu i pomoże mi w tym mój nowy rydwan :) Nawet nie wiecie jak jestem Wam wdzięczny za pomoc w zakupie!!! Ogromne DZIĘKI za wszystko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz