wtorek, 29 września 2020

Optymizm

Gdyby optymizm i pesymizm był towarem, który kupujemy jak zwykłe bułeczki to jak myślicie czy któryś miałby większe wzięcie?

;

Dwa działy z wielkim wyborem całej gamy tych cech w cenach, których popyt reguluje ich wysokość. Jak myślicie, który towar byłby droższy?

;

Wydaje mi się, że gdyby to była kwestia świadomego wyboru optymizm byłby towarem rozchwytywanym.

;

W prawdziwym życiu jest inaczej. Dlaczego?? Pesymizm przychodzi łatwiej mimo, że najczęściej to on jest przyczyną destrukcji naszego nastroju. Jest w pewnym sensie kwestią wyboru jeśli chwilę się nad tym zastanowimy.

;

Zaczęcie jakikolwiek sprawy czy problemu od stwierdzenia „...trudne, ale się uda” to połowa powodzenia. Druga połowa to odrobina naszego zaangażowania w znalezieniu właściwej drogi by wszystko załatwić pozytywnie.

;

Kiedy sięgniemy wstecz naszej pamięci praktycznie większość spraw znalazła swój lepszy koniec. Niekiedy, aby to zrozumieć potrzebny jest czas, by ocenić wszystko w szerszym kontekście.

;

Przyznacie mi rację? Czy z tą świadomością odwiedzicie dział z optymizmem, czy pesymizmem? Mój wybór zawsze padnie na pierwszą opcję i mam nadzieję, że nasza odpowiedź się pokrywa.

;

Zawsze znajdzie się kawałek dna, z którego można się odbić. Wiem, bo już nie jeden raz wypływałem dzięki niemu na powierzchnie z największych głębin.

;

Uśmiech nic nie kosztuje, a sprawi, że życie będzie o wiele bardziej optymistyczne! Bądźmy
zawsze pozytywni🙂👍💥👌💪✌️



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz