poniedziałek, 21 czerwca 2010

Weekend może nie był zbyt pogodny ale i tak bardzo udany- szczególnie dla Moni. Tak się złożyło że oboje w jednym tygodniu zobaczyliśmy koncerty grup które bardzo lubiliśmy w nastoletnich latach. Tym razem to ja musiałem się „poświęcić” idąc z Monią na wiankową imprezę. Poświęcić napisałem w cudzysłowie bo koniec końców w sumie i mi się bardzo podobało. Na warszawskich wiankach zagrali- Muniek, Kosheen (który jej się niezbyt podobał) no i oczywiście Europe za którym dawniej przepadała. Jako wózkowicz mogłem wejść za barierkę więc od sceny dzieliło nas może pięć metrów. Muzykę nie tylko słyszeliśmy, ale też czuliśmy całym ciałem od pracy membran głośników. Byłem mocno zadziwiony faktem że zespół naszych młodzieńczych lat nawet teraz ma tak wielu nastoletnich fanów. Wielu znało wszystkie teksty i śpiewali razem z nimi. Monia była szczęśliwa a to że wokalista zszedł ze sceny i między innymi nam podał rękę chyba mile ją zaskoczył. Gdyby działo się lata temu pewnie byłaby podekscytowana do granic możliwości. Choć ja jestem fanem mocniejszej muzyki to jednak przyznam, że Europe dało naprawdę dobry koncert- jednym słowem podobało mi się!!
Po wszystkim weszliśmy jeszcze na tyły sceny zrobić fotkę z panem Tempest ale przemknął się szybko do samochodu. Podczas oczekiwania poznaliśmy bardzo fajną dziewczynę o imieniu Malina :) Mamy duże szczęście do poznawania wyjątkowych ludzi jaką również jak myślę jest rozgadana pełna energii Malina.
Do domu wróciliśmy w okolicach godziny trzeciej rano więc i nasza pobudka nastąpiła później. Jak tylko udało nam się zebrać ( ja oczywiście jeszcze wykonałem 2 h ćwiczeń) poszliśmy oddać głos na… :) ale to już tajemnica której nie zdradzę by nie narazić się w razie gdybyście sympatyzowali w innym wyborze. Absurdy polskie?- spotkałem po prostu genialny idąc głosować!!!- przed szkołą piękny wzorcowy podjazd dla niepełnosprawnych a za drzwiami szkoły 8 schodów bez możliwości obejścia lub innych sposobów pokonania… wnieśli mnie na górę i z powrotem życzliwi wyborcy płci męskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz