poniedziałek, 6 lutego 2012

Polak potrafi...

Polak potrafi... znamy to hasło od zawsze prawda? Mówi nam ono, że nasi rodacy potrafią zawsze coś wykombinować. Link który zamieszczam niżej dostałem dziś od wzburzonej żony. Treść ukrytego pod linkiem artykułu jest wyjaśnieniem dlaczego tacy jak ja niepełnosprawni ze stażem dziewiętnastoletnim zmagania się z życiem w tym stanie nie mają stałej renty.
http://biznes.onet.pl/jak-sciemniaja-rencisci,18543,5006884,1,news-detal
W czerwcu kończy mi się ważność orzeczenia lekarskiego... zatem w czerwcu chyba nastąpi cud? Będę chodził!! :( tak przynajmniej sądzi chyba ZUS. Żenujące żebym ja z tak widoczną niepełnosprawnością musiał jeszcze co chwila to udowadniać. Zawsze wydawało mi się, że nie muszę na komisjach czegokolwiek udawać więc zawsze ochoczo rozmawiałem uśmiechałem się... jak widać z artykułu to błąd. Jak długo nasze społeczeństwo nie będzie się wstydzić TAKIEJ ZARADNOŚCI tak długo tacy jak ja będą na tym tracić. ehhhhh wstyd...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz