czwartek, 3 kwietnia 2014

Do końca jeszcze tylko parę dni



Drodzy przyjaciele, znajomi i przygodni czytacze mojego bloga!!!!
To od Was zależy, do kogo trafi Wasz 1% podatku - będzie mi miło, jeśli swą pomoc przekażecie właśnie mnie. Wszystkich przyjaciół znajomych oraz osoby, które chciałyby mi pomóc bardzo proszę o rekomendację.
WZÓR
Rozliczanie PIT potrwa do trzydziestego kwietnia, dlatego też proszę o pamięć i wsparcie do ostatnich dni rozliczeń. Będę wdzięczny, jeśli polecicie mnie swoim znajomym, bo Wasza rekomendacja sprawia, że nie jestem osobą anonimową.  Z góry wszystkim bardzo dziękuję za pomoc i wsparcie.
Na stronie www.tomekosobka.pl  w zakładce http://www.tomekosobka.pl/index.php?item=podatek wraz z potrzebnymi informacjami zamieszczony został darmowy program do rozliczeń PIT 2013 r
Program w prosty sposób przeprowadzi nas przez coroczny obowiązek podatkowych rozliczeń. 
Jest też nowa opcja do wypełniania PIT On-line https://pit-format-online.pl/2013/918a55918d09606d96123b330d7d734839b2e3e2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz