środa, 8 stycznia 2020

Postanowienia

Spokojny weekend po szaleństwach Nowego Roku! Wiem… nie wszyscy szaleli, ale powiedzmy, że tak 😊 Ważne, że odpoczynek po postu się należy 😉

Sylwester to dzień, w którym otwiera się worek podpisany imieniem i nazwiskiem niemal każdego z nas. Jest to worek postanowień, do którego wrzucamy obietnice wypowiedziane na głos lub w myślach, w razie, gdyby okazały się zbyt płonne. Ile z nich ma szanse się ziścić? Kto to wie…

Na ten rok zachowałem dużą powściągliwość w kwestii postanowień… właściwie to poza większą uwagą na nasze zdrowie nie postawiam nic 😊

Wiem, że i tak nasze życie opanuje mnóstwo wydarzeń związanych z osobami bliższym i dalszymi, małymi i dużymi, rzeczy ważne i niepoważne dla równowagi, praca i inne zajęcia, które poza satysfakcją przyniosą radość. Jestem pewien, że czas osóbków będzie wypełniony jak zawsze.

Mam nadzieję, że Wasze worki postanowień są bardziej niż mój pękaty! Dlaczego? To raczej proste… większa uwaga nad swoimi sprawami oznacza większą dbałość o samego siebie. Raczej robimy dobre postanowienia, więc lepsze ja oznacza, że świat na tym skorzysta 😊

Marze o tym, że będę słyszeć od Wszystkich tylko dobre rzeczy i tu chyba odzywa się moja nuta egoizmu‼️‼️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz