niedziela, 29 marca 2020

Cierpliwości!

Swoboda, odpoczynek oraz wymarzone zakątki świata w tej chwili to raczej kwestia planów niż bliskiej realizacji. Słońce i wiosenna aura nie pomagają walczyć z pokusą jakiej zabrania plątający się w nieposkromionej konspiracji wirus.

Cierpliwość jednak pozwoli cieszyć się utraconą wolnością... wcześniej czy później!! W każdej nawet kryzysowej sytuacji trzeba znaleźć jakieś pozytywy 😊

Tak!! Są przecież także dobre strony ograniczenia obowiązków i zajęć, które budowały nasz codzienny rytm dnia. Czas spędzony z bliskimi zmusza do kreatywności i przemyśleń, przejrzane zakurzone albumy ze starymi zdjęciami, uaktywnione zdolności kulinarne, porządki i prace zlecone panom pół roku temu znajdują czas na realizacje. Fantazje kobiet o wszelkich remontach i zmianach w domu wywołują żywe dyskusje. 

Ja na wszelki wypadek dałem Moni wygadać się o planach remontu wiedząc, że jej bolący kręgosłup nie grozi przestawieniem „ścian”. Brak zastrzeżeń, a właściwie brak podtrzymania z mojej strony dyskusji skrócił jej czas do minimum 😉

Kiedyś niestety to nie zadziała i rewolucje zmuszą do malowania i reszty retuszy.
Ciekawym, a zarazem niespotykanym zjawiskiem jest planowanie zakupów. Jestem zaskoczony, że ta umiejętność odnalazła się w niezliczonych funkcjach, które kobiety najwyraźniej przechowują w czeluściach swoich super sprawności. Czas, portfel, a przede wszystkim ja jestem za to wdzięczny. Nie przypominam sobie tak sprawnie wykonanych zakupów.

Tchnienie wiary w ludzką uczynność jest niezastąpiona. Liczne dowody przekazują media społecznościowe, ale sam też jestem tym mile doświadczony. Sąsiedzi dostarczyli nam pyszności ze swojej kuchni, ruszyli z deklaracją pomocy, jeśli zaistnieje taka potrzeba.
Empatia pokazuje swą silną moc 😊Ogromny pozytyw, za który dziękuję wszystkim wrażliwym. Właśnie dzięki takim czynom wiem, że nasze starania niegdyś wróciły do nas teraz.

Tęsknię za normalnością, za osobami, które uwielbiam i spotykam, za świeżym powietrzem i spacerami… poczekam. Oby pamięć zachowała prawdziwe priorytety naszego życia.
Tak naprawdę są one o wiele bardziej cenne niż te, za którymi często gonimy‼️‼️

Czekamy na bliski, bardziej przyjazny nam wszystkim czas 🙃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz