piątek, 23 kwietnia 2010

Cześć. Mamy już wolne :) ja już po pracy i po ćwiczonkach… za to przed dentystą… ale nie stresuję się bo ja tylko na sprawdzenie-………. Przynajmniej mam taką nadzieję bo jeśli zechcą mnie pozbawić tych które niewiele mają z mądrością a jednak noszą taką nazwę to będzie kiepsko. Zaliczyłem też dziś… lekarza od spraw rehabilitacji czego wynikiem będzie dwa tygodnie zajęć i mam nadzieje intensywnych ćwiczeń. Niestety będzie to chyba związane z małą ilością wolnego czasu. Wreszcie spotkaliśmy w tej przychodni fajną i kompetentną lekarkę.
Jutro mam duże szanse na fajny wieczór. Jeśli nic się nie zmieni odwiedzi nas znów Aga a to baaaaaaardzo wesoła i energetyzująca dziewczyna. Polubiłem ją od pierwszego spotkania. Wiecie co? Nie zawracam Wam już dupek za to życzę bardzo miłego weekendu. paaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz