czwartek, 8 grudnia 2011

nowy wehikuł.

Zasłużony odpoczynek :0
Zaczynam dłuższy wekeend dzięki jednemu dniu urlopu. Nie planuje nic poza spaniem do południa i Ćwiczeniami wieczorem. Aaaa jeszcze małe spotkanie z handlowcem w sprawie zakupu wózka. Dziś dzwoniłem do firmy produkującej taki który mnie interesuje hmmm notabene chyba jedynej firmy polskiej produkującej wózki aktywne na dobrym poziomie. Model który zakupię ja to podstawowa wersja ale musi wystarczyć... wersja "z bajerami" kosztuje trochę ponad 10 tyś jak mi powiedziano w dziale handlowym. Bajery to lepsze koła, opony trudne do przebicia,grubsze i bardziej chwytne ciągi, tapicerka oparcia i siedzenia, kółka przednie na widełkach z amortyzacją i jakiś lekki wygodny podnóżek. Dobrze, że choć rama taka sama... chyba? Nie wspominam tu jeszcze o specjalnym rodzaju kół w które konstrukcją niwelują wpadanie kciuka między koło a ciąg bo samo to koło (lub koła bo już nawet nie dosłyszałem z wrażenia) 2300zł. Firma GTM mobile robi niezły sprzęt choć do niemieckiej Pantery... Powiem tak :) i tak się cieszę, że będę nowy wehikuł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz