poniedziałek, 5 maja 2008

W pierwszej wiadomości na blogu nadmieniłem, iż będą zamieszczane tu informacje dotyczące naszych działań w kierunku uzyskania pomocy dla mojej osoby. Na początek powiem, że strona zrobiła pozytywne wrażenie wśród znajomych ( no chyba, że komplementują z grzeczności hihi-ale mniemam, że nie) więc cieszę się bardzo, ale mam też nadzieję że poza dobrą oceną przybliży nas do wyznaczonego celu. W jednym z maili zostałem zapytany czy jest możliwe zamieszczanie postów na moim blogu, więc odpowiem na forum, bo może ktoś inny też się nad tym zastanawiał.
- Niestety nie ma takiej możliwości, ale wpadłem na pomysł mogący temu zaradzić. Jeśli ktokolwiek chciałby to zrobić hmm podzielić się myślami, spostrzeżeniami oraz radą na mój temat i tego, co robimy to proszę wysłać mail na adres znajdujący się w części kontakt a ja chętnie wkleję go w treść blogu. Oczywiście pod warunkiem że będą to tylko pochwały ;)-żartuję. Przyjmę i zamieszczę również krytykę, jeśli tylko nie będzie sformułowana wulgarnie. Daję słowo, że ewentualny post zostanie wklejony z pominięciem Waszych namiarów adresowych oraz innych osobistych danych. Trochę boję się Waszej oceny dotyczącej bezpośrednio mnie, ale cóż…. może nie będzie tak źle.
Ostatnią informacją dzisiejszego dnia będzie to, że szukamy możliwości otwarcia subkonta w jakiejś fundacji pomagającej osobom niepełnosprawnym i dzięki temu działać bardziej wiarygodnie. Dodam, że jeśli ktoś zainteresowany pomocą zażyczy sobie potwierdzenia na temat mojej sytuacji, choroby to oczywiście wszelkie zaświadczenia prześle zwykłą bądź elektroniczną pocztą. Uff to dziś tyle. Wracam do pracy a Was pozdrawiam paaaaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz