piątek, 4 listopada 2011

Dla wszystkich którzy na blog trafili pierwszy raz.
Proszę nie oceniajcie bloga po postach na pierwszej stronie. Jeśli starczy Wam odrobinki cierpliwości i czasu zerknijcie na starsze pozycje które pokazują spory kawałek historii oraz paru myśli... czasem wesołych czasem bardziej poważnych. Widząc Wasze odwiedziny znów nachodzi mnie chęć do większego udzielania się. Chcę abyście wiedzieli, że ten blog pisze osoba niepełnosprawna ciałem ale duszą i swym życiem nieodbiegająca od Was zdrowych. Czasem poruszam jakieś problemy bo w tym celu powstał blog niemniej jednak nie jest to temat przewodni. Chętnych poznać mnie troszkę bliżej zapraszam na stronę www.tomekosobka.pl gdzie jest bardziej szczegółowy opis mojej osoby i osóbki u mego boku (żony ukochanej)w dokumentacji tekstowej oraz fotograficznej. Na koniec powiem Wam szczerze- ta strona oraz blog to bardzo ważny punkt mojego życia bo dzięki niej ono same zmieniło się diametralnie. Dzięki niej hmm jak to napisać?? Dzięki niej odnalazłem zagubionych przyjaciół obecni od zawsze wiedzą co dzieje się u mnie każdego dnia i wreszcie dzięki niej stałem szczęśliwym małżonkiem w szczęśliwym związku. Adres mailowy wpisany na www.tomekosobka.pl oraz możliwość komentarzy pozwala na bliski kontakt. Odpisuję na wszystkie maile... nawet spam ;) Wierzcie mi- cenie waszą obecność przy nas ogromnie!!Milej nocy paaaaaa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz