piątek, 29 kwietnia 2011


Przyszedł czas by pokazać Wam kilka sekund moich nauk. Usprawiedliwiam się tylko, że filmik kręcony był już po godzinie jazdy, więc w łapkach nie było tyle sił co na początku. Od zimy ćwiczę swoje umiejętności w jeździe na wózku. Sam zauważam postępy wiec nie jest źle zważywszy mój duży samokrytycyzm. Jakość kiepska, ale mam nadzieje, że lato przyniesie lepszą zarówno na fotkach jak i umiejętnościach. Może pomoże też lepiej ustawiony oraz nowy wózek, który mam nadzieje nabędę również dzięki Waszemu 1% z podatku. Pochwalcie mnie… doda mi to sił i wytrwałości :)




 

Miejsce w którym mnie widzicie to podziemny parking.

3 komentarze:

  1. Kochanie wiesz jak bardzo jestem z Ciebie dumna?
    Mówiłam Ci to już milion raaazy aaale co tam!!!
    JESTEM Z CIEBIE BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARZDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!! DUMNA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Już widzę jak będziesz ścigał się z Amelką od Z-3 do szlabanów.Życzę dużo wytrwałości w ćwiczeniach i trzymam kciuki.Wspaniale, że Monia zawsze jest przy Tobie i tak ochoczo Cię dopinguje.Do zobaczenia w Sko.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) o tak... szczególnie że będzie z górki...

    OdpowiedzUsuń